تنگسیر


تنگسیر


سفر

هوا آنچنان گرم بود که هیچ جنبنده ای یارای تکون خوردن نداشت . مادر اومد واز پشت در صدام زد .از خواب بیدار شدم. اصلا حال و حوصله رفتن به خورموج رو تو اون ساعات نداشتم (تو گرمترین ساعات روز تو مردادماه تازه روزه هم باشی)خلاصه به زور خودم رو از رختخواب جدا کردم.لباس پوشیدم ورفتم بیرون. ای خدااااااااااااا چقدر هوا گرمه . انگار آفتاب نزدیکتر شده بود بد جور با اون گرمای طاقت فرسایش مارو اذیت میکرد.در پارکینگ رو باز کردم و سوار ماشین شدم کولر هم جوابگوی نامهربونیهای خورشید نبود. مجبور بودم برای پنهان شدن از دست خورشید خانوم و گرماش با لنگ پرده ای بسازم. راه افتادم طبق معمول ده دیقه ای که رانندگی کردم کم کم خواب داشت بر من غلبه میکرد چشمهایم سنگین شد و سطح هوشیاریم به نیمه رسید. مادر و خانمم مرتب داشتن با من صحبت میکردند که خوابم نبره. موقعی که داشتیم از روستاهای تو مسیر رد میشدیم چیزی توجه مادر رو به خودش جلب کرد و به بیرون ماشین نگریست. یه کلمه کافی بود تا حس کنجکاوی من باعث بشه تا از شیشه بغل بیرون رو دید بزنم ولی برای اینکار باید لنگ رو کنار میزدم . یه لحظه که جلو رو نگاه کردم دیدم تا ماشین داره از جاده منحرف میشه ،همون لحظه صدای وحشتناکی هم اومد . بله یه چرخ ماشین دقیقاروی پل افتاده بود پایین.موقعی که خواستم ماشین رو دوباره بیارم توجاده چرخ جلو به لبه جاده که از قبل شکسته بود برخورد کرد و ...............



نظرات شما عزیزان:

ساعت9:02---7 مهر 1391
حالا واقعا سر خوت اندن؟
پاسخ:آره علی آقا ولی خدا رحم کرد و اتفاق خاصی رخ نداد فقط تو اون گرما مجبور به تعویض لاستیک شدم


کریم
ساعت23:35---6 مهر 1391
یک لحظه غفلت یک عمر پشیمانی برامون داره.

zargham
ساعت14:18---5 مهر 1391
سلام خوبی؟
علی اقادو سالیه که کلاس ها را تعطیل کردی و رفتی ..دیگه نه زمستون نه کلاس های تابستون ..همه چی رو رها کردی ورفتی وشاگرداتم همه فراری شدند.یادش بخیر.
انشالا که همیشه سالم وموفق وسربلند باشی


م . خ
ساعت11:22---3 مهر 1391
بعضي مواقع جاده هاي كم عرض وپرازچاله وسرعت گيرهاي نامناسب باعث مي شه كه حادثه دلخراشي بوجودبياد و بعضي مواقع هم بي احتياطي راننده ولي درموردآقاي خليلي گزينه هردوصيح مي باشد.(باآرزوي سلامتي براي شماوخانواده محترمتان)

النا
ساعت21:07---30 شهريور 1391
سلام.بیشتر سوانح رانندکی1لحظه غفلت یا خوابه. باید خیلی احتیاط کرد.تو جاده باید خیای حواسمون جمع باشه حتی اکه جاده خلوت باشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: تنگسیر | تاريخ: چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |